انتصاب حجت الاسلام مدنی نژاد به عنوان رئیس پژوهشکده مطالعات تقریبی

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین راشدی‌نیا رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی و جمعی از مدیران و کارکنان پژوهشگاه مطالعات تقریبی، حجت الاسلام دکتر محسن مدنی نژاد با حکم دبیرکل محترم مجمع جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری به عنوان رئیس پژوهشکده مطالعات تقریبی معرفی شد.

لازم به ذکر است پژوهشکده مطالعات تقریبی طبق مصوبه شماره ۴۵۳۹ شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه کار خود را آغاز کرده که در اولین جلسه هیئت امنای پژوهشکده که در مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ روز پنجشنبه اعضای محترم هیئت امنا جناب حجت الاسلام دکتر مدنی نژاد را با اکثریت آراء به عنوان رئیس این پژوهشکده برگزیدند.

متن حکم به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن مدنی نژاد (زیدعزّه)

با توجه به جایگاه علمی و شایستگی شما و تصویب هیئات امنای پژوهشکده مطالعات تقریبی جنابعالی را به مدت چهار سال به عنوان “ریاست این پژوهشکده” منصوب می‌کنم.
تدوین سند راهبردی پژوهشکده مطالعات تقریبی و نقشه راه وصول به اهداف آن و همچنین تمهید مقدمات تغییر وضعیت مجوز پژوهشکده از موافقت اصولی به موافقت قطعی، تشکیل شورای پژوهش، تصویب و نظارت بر پروژه های پژوهشی و اعمال اصلاحات مصوب هیئات امنا در اساسنامه از اهم وظایف جنابعالی می‌باشد.
امید است در سایه عنایات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

حمید شهریاری
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

———————————————————————