کتاب “الحجاب” به عنوان کتاب برگزیده همایش در جشنواره بین‌المللی شیخ طوسی انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات تقریبی وابسته به مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی کتاب «الحجاب» نوشتۀ آقای محمد ساعدی از آثار پژوهشگاه مطالعات تقریبی در اختتامیه همایش شیخ طوسی(ره) که از جانب پژوهشگاه بین المللی المصطفی برگزار گردید، موفق به کسب عنوان کتاب برگزیده شد.

در آیین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی شیخ طوسی(ره) که در قم برگزار شد، آثار برتر ارائه شده به این جشنواره معرفی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین کاظمی، معاون پژوهش پژوهشگاه بین المللی المصطفی در اختتامیه جشنواره شیخ طوسی، گفت: جشنواره شیخ طوسی از سال ۱۳۷۶ آغاز به کار کرد و از سال ۱۳۹۰ توسط پژوهشگاه بین المللی المصطفی برگزار می گردد.

دبیر اجرایی جشنواره شیخ طوسی با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو بخش آثار و موضوع ویژه، ابراز داشت: طلاب، اساتید، کارکنان جامعةالمصطفی همه ساله آثار خود را در قالب تالیف، رساله، پایان نامه و ترجمه جهت ارزیابی به دبیرخانه ارسال می نمایند که در بیست و پنجمین جشنواره، حدود ۲۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که آثار پژوهشگرانی از ۵۸ ملیت و به ۱۶ زبان به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که در این بین کتاب «الحجاب» نوشتۀ آقای محمد ساعدی از آثار پژوهشگاه مطالعات تقریبی به عنوان کتاب برگزیده جشنواره انتخاب شد.