حکم قاطع رهبر انقلاب اسلامی علیه اهانت به زوجات پیامبر

 

 

 

 

 

حکم قاطع رهبر انقلاب در عینیت اهانت به زوجات مطهرات پیامبر(ص) با اهانت به پیامبر(ص) اولین بار در جدیدترین شماره خط حزب الله منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظـم انقلاب در دیدار دسـت انـدرکاران همایش صـدف کوثـر (تکریـم حضـرت خدیجـه) فرمودند: « تعریض به سـایر زوجـات مطهرات پیغمبرنبایسـتی باشـد. بالاخره زوجات پیغمبـر محترمند؛ هرکسـی به اینهـا اهانت کنـد – هـر کدامشـان باشـد- به پیغمبر اهانـت کـرده؛ این را مـن قاطعا عـرض میکنم… امیر المومنین بـا جناب عایشـه آن رفتار را کـرد… با زنی که به جنـگ او آمـده این جور بـا احتـرام رفتار کـرد. به خاطر اینکه همسـر پیغمبر بـود و الا امیـر المومنین که از کسـی ملاحظه ندارد. بنابراین حتما تعریض بایسـتی وجود نداشته باشد.”

در سی و ششمین شماره هفته‌ نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله همچنین با اشاره به بیان رهبر انقلاب درخصوص شرمندگی نظام و رهبری در باب بیکاری جوانان، گزارش ویژه‌ای از شاخص و معیار افتخار و یا شرمندگی مردم، نظام اسلامی و رهبر انقلاب، منتشر کرده است.

سخن هفته این شماره نیز با بررسی بیانات ماه‌های اخیر رهبر انقلاب به ۶ مطالبه ایشان از مجلس نوپای دهم پرداخته است.

در این شماره هم‌ چنین تصویری از همراهی آیات عظام حسن زاده و جوادی آملی با رهبر انقلاب در سفر به شهرستان آمل منتشر شده است.

خط حزب الله، سی و ششمین شماره خود را به امید بازگشت پیروزمندانه به وطن، به پاسدار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان تقدیم می‌کند.