دیدار قائم مقام رئیس و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی قائم مقام رئیس و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حجت الاسلام والمسلمین دکتر نبویان معاون فرهنگی و رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر نبویان معاون فرهنگی و رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی مذاهب اسلامی در این جلسه ضمن اشاره به اقتضائات فرهنگی اجتماعی داخل و خارج کشور بر توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی تاکید کرد و گفت: لازم است شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به امور قرآنی تقریبی برای برادران اهل سنت اهتمام بیشتری داشته باشد. ضمنا از همه خدماتی که تاکنون در این زمینه  انجام شده تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم شورای توسعه فرهنگ قرآنی ما را در رسیدن به اهداف وحدت بخش جهان اسلام یاری نماید.

 حجت الاسلام و المسلمین حمید محمدی نیز ضمن خرسندی از راه اندازی اداره کل امور قرآنی در مجمع جهانی مذاهب اسلامی اظهار امیدواری کرد با تبیین طرح های بین المللی قرآنی مجمع در کمیسیون بین المللی شورای توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی کشور، پشتیبانی های موثر و مستمر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص صورت پذیرد.