دیدار مدیر مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی با امام جمعه شهر دیواندره

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نگهبان مدیر مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی در ادامه دیدار های خود در استان کردستان با ماموستا خالدی  امام جمعه شهر دیواندره دیدار و گفتگو کرد.

 

در ابتدا ماموستا خالدی با اشاره به اهمیت وحدت مذاهب اسلامی تاکید کرد: اگر وحدت و تقریب بین مسلمانان برقرار باشد توطئه های دشمن کارساز نخواهد بود اما اگر وحدت مسلمین خدشه دار شود دشمن بر امور مسلمین مسلط خواهد شد.

امام جمعه شهر دیواندره افزود: از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی می خواهیم که از علمای اهل سنت به عنوان مبلغین تقریبی استفاده نماید.

وی در ادامه گفت: برگزاری دوره های کوتاه مدت تقریبی توسط مجمع جهانی تقریب برای اهل سنت می تواند به گسترش فرهنگ تقریب کمک نماید.

ماموستا خالدی در پایان با اشاره به فعالیت های وهابیت در استان کردستان تصریح کرد: متاسفانه فرقه وهابیت و سلفیت در حال تلاش است تا با هزینه های هنگفت جوانان را به سمت خود بکشاند اما به حول و قوه الهی محبوبیتی بین مردم ندارد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نگهبان مدیر مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی به تشریح فعالیت های مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی و معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پرداخت.

مدیر مرکز گفتگوی مذاهب اسلامی گفت: معاونت فرهنگی مجمع جهانی تقریب آمادگی دارد دوره‌های مختلف فرهنگی تبلیغی با محوریت تقریب در استان کردستان برگزار کند.