شیعه و سنی غوغای ساختگی

موضوع:

وحدت و تقریب

نویسنده: دکتر عزالدين ابراهيم (شهيد فتحي شقاقي)

سال چاپ: 1386

معرفی:

کتاب حاضر یکی از تألیفات شهید دکتر فتحی شقاقی می­باشد که نخست در قاهره و سپس چندین نوبت به زبان­های مختلف تجدید چاپ شده و اینک ترجمه فارسی آن جهت آگاهی مسلمانان شیعه و سنی منتشر شده است.

چندی است موج جدیدی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی توسط امپریالیسم و صهیونیسم جهانی و مزدوران آنها در کشورهای اسلامی به‌وجود آمده است و این در واقع توطئه خطرناک و پلیدی علیه تمامی امت واحد اسلامی می­باشد.

در راستای این اهداف شوم، مقالات فراوانی در روزنامه­ها و مجله­های ارتجاعی عرب منتشر و برخی رساله­ها و کتاب­های قدیمی تفرقه­ساز، تجدید چاپ شده و کتاب­های جدیدی هم تألیف و منتشر و رایگان توزیع گشته است که هدف آنها چیزی جز ایجاد تفرقه و در واقع خدمت به دشمنان اسلام و مسلمانان نیست.

نکته مهمی که قابل ذکر می­باشد، این است که این بار توطئه­گران برخلاف گذشته، با انگ و رنگ و صبغه دینی خاصی که در پیش گرفته­اند، به دنبال آن هستند که اختلافات قدیمی را احیا و آنها را به روشی جدید و جنجال برانگیز، مطرح سازند تا خواننده ساده دل، مجالی برای رد یا دقت در آن نیابد. این سازمان­های تفرقه­افکن و عوامل تاریک و ناآگاه وابسته، تلاش دارند که گرد جهل و کینه­توزی را بر گذشته تابناک اسلام بپاشند.

این کتاب سعی دارد ضمن نکوهش این اعمال تبهکارانه بر ضد تعالیم اسلامی، ترجمه رساله کوچکی را در مورد مواضع اهل سنت، در قبال شیعه و انقلاب اسلامی و جنجالی که اخیراً به راه افتاده است، منتشر ساخته تا دیدگاه­های علمای بزرگ اهل سنت را بیان نماید.

کتاب از بخش­های زیر تشکیل شده است: مقدمه ناشر؛ استمرار توطئه به قلم سید هادی خسروشاهی؛ شیعه و سنی و غوغای ساختگی و موضع­گیری علمای جهان اسلام درباره تشیع به قلم دکتر عزالدین ابراهیم؛ فهرست احزاب و مراکز فرهنگی؛ فهرست اعلام؛ فهرست اماکن؛ فهرست سندها و عکس­ها؛ و فهرست کتاب­ها و مجلات.

لطفاً جهت تهیه کتاب با شماره‌ تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید.
۰۹۱۲۸۵۲۱۵۷۱
۰۲۵-۳۷۷۱۱۳۸۸